loading...
سوال | سایت درسی سوال | پایه یازدهم
مجیدپیری بازدید : 1110 1394/08/28 نظرات (0)
معرفی کتاب کار : کتاب مسابقات ریاضی 9 نهم (سوم متوسطه دوره اول 1)


احتمالا با نزدیک به شروع سال تحصیلی جدید یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان خرید کتاب کمک آموزشی است. من یکی از کتاب هایی ها خودم هر سال از آن استفاده می کنم و از نظر من یک کتاب کامل و جامع می باشد را به شما معرفی می کنم.


کتاب مسابقات ریاضی نهم (انتشارات مبتکران)

این کتاب دارای دو جلد است که جلد اول آن شامل 3000 نمونه سوال تستی طبقه بندی شده و مرتب شده از آسان به سخت و پاسخنامه کلیدی می باشد. جلد دوم این کتاب شامل پاسخنامه تشریحی و نکات کاربردی می باشد.

این کتاب برای دانش آموزان متوسطی که می خواهند از تیزهوشان قبول شودند بسیار مناسب می باشد.

تنها اشکال این کتاب قیمت بالای آن می باشد. هر جلد این کتاب 24هزار تومان است.(البته شاید پاسخنامه ارزون تر باشه)

برای خرید آنلاین این کتاب اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 629
  • کل نظرات : 1717
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1808
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 940
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,954
  • بازدید ماه : 4,752
  • بازدید سال : 31,484
  • بازدید کلی : 6,247,195