loading...
سوال | سایت درسی سوال | پایه یازدهم
مجیدپیری بازدید : 1627 1392/07/25 نظرات (1)
دانلود نمونه سوال ریاضی

از پایه ی چهارم ابتدایی

از دبستان حضرت ابراهیم طبل / جزیره ی قشم

نوع فایل : pdf

حجم فایل : 66 کیلو بایت



سرور پیکو فایل :    http://aminham.persiangig.com/icon%20myclass4/download-btn-04.png



سرور پرشین گیگ :http://aminham.persiangig.com/icon%20myclass4/download-btn-04.png

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی همتی در تاریخ 1392/07/26 و 9:58 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
مطالب وبلاگت عالیه تا حدودی استفاده کردم اما حیف بازدیدت کمه و مخاطب کمی داری[هم بازدیدت کمه هم نظرات کمی داری]
میدونم آرزوی هر وبلاگ نویس اینه که بازدیدش زیاد باشه و مخاطب زیادی داشته باشه
میخواستم یه خواهشی کنم و ازت دعوت کنم تا در این سیستم ثبت نام کنی.این سیستم باعث میشه وبلاگ نویسا از وبلاگ های همدیگه بازدید کنن.میتونم تضمین کنم بازدیدت تا 10 برابر بیشتر بشه حتی در آینده نه چندان دور بازدید روزانت به 10 هزار تا برسه.
تضمین میکنم رتبه الکسات بعد از یکی دو هفته مثل فشنگ کاهش پیدا کنه.
این سیستم خوراکه کسایی که محصولی چیزی میفروشن یا بازاریابن با این سیستم به صورت رایگان میتونی به سرعت از رقبات پیشی بگیری و فروشت را افزایش بدی.البته میتونی هر بازدید را هم 0.8 ریال بخری یعنی با 1000 تومن 12 هزار تا بازدید بخری.
خواهش میکنم بیا ثبت نام کن.الان کاربرا کم هستن شدیدا به کمک وبلاگ نویس موفقی مثل شما نیاز داریم
http://bazdidtala.ir
منتظرتما.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 629
  • کل نظرات : 1717
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1808
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,105
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,119
  • بازدید ماه : 4,917
  • بازدید سال : 31,649
  • بازدید کلی : 6,247,360